خرید پودر کراتین یونیورسال نوتریشن

Wiki Article

پس ما به جرات خود را بهترین سایت خرید مکمل در ایران میدانیم و در حال تلاش برای حفظ این عنوان و ارائه خدمات جدیدتر به ورزشکاران هستیم.

سطح آمینواسید آلانین در عضلات بسیار بالاست و مصرف مکمل بتا آلانین باعث افزایش تولید پروتئین و گلیکوژن در عضلات می‌شود.

در بخش های بعدی درباره هر یک از این برندها بیشتر توضیح خواهیم داد.

خانه » تغذیه » معرفی انواع مکمل‌ های بدنسازی و خواص آن‌ها

به همین دلیل این مکمل در دسته مکمل‌های افزایش انرژی قرار گرفته‌است!

مکمل های که به نمایان شدن و خونرسانی رگ کمک می کنند، شامل موارد زیر هستند.

مکمل های قبل از تمرین، حین تمرین، بعد از تمرین، روزهای استراحت و ...

یک اسید آمینه غیرضروری است که شما می‌توانید از طریق مواد غذایی مثل ماهی، گوشت پرندگان و گوشت قرمز به دست آورید. برخلاف تبلیغات زیاد برای انرژی‌زا بودن بتا آلانین، تحقیقات معدودی نشان داده که بتاآلانین ممکن است باعث به تاخیر افتادن خستگی، بالا رفتن مقاومت و استقامت عضله و همچنین عملکرد بهتر ورزشی شود.

مکمل های افزایش وزن علاوه بر این که به وزن گیری ورزشکار کمک می کنند، در صورت کاهش کالری و یا انجام تمرینات سخت نیز مفید هستند.

مطالعه بیشتر دقت کنید که اگر با مصرف یک مکمل، در مدت کوتاهی وزن زیادی کم کردید، این مکمل مشکوک است و باید مصرف آن قطع شود. در ادامه چند مورد از مکمل‌های شناخته شده برای چربی سوزی را معرفی می‌کنیم.

به طور خلاصه بهترین برندهای مکمل بدنسازی ایرانی عبارت‌اند از:

آمینواسیدهای شاخه‌دار از سه آمینواسید لوسین، والین و ایزولوسین تشکیل شده‌اند که برای ساخت پروتئین موردنیاز هستند. این مواد در بیشتر منابع پروتئینی به‌ویژه منابع حیوانی مانند گوشت، مرغ، تخم‌مرغ، لبنیات و ماهی یافت می‌شوند. این آمینواسیدها رشد ماهیچه‌ها را پس از ورزش، تحریک و به عضله‌سازی کمک می‌کنند.

بااین‌حال، موز تنها راه دریافت پتاسیم نیست. شما همچنین می‌توانید پتاسیم را از طریق سبزیجات برگ‌دار، لوبیا، عدس، آووکادو، کدوحلوایی، کلم بروکلی و البته مکمل ورزشی دریافت کنید.

مکمل گلوتامین با افزایش خون‌رسانی به اندام‌های مختلف بدن قدرت و عملکرد ورزشی فرد را افزایش می‌دهد.

Report this wiki page