فلزیاب

Wiki Article

دستگاهی که فرمودید با ادعای انجام شش دستورالعمل مختلف بصورت همزمان بفروش می رسد

دلیل قیمت بالای سری دستگاهای مینلب بخاطر مارک و برند تجاری معرفی که دارن و همچنین بدلیل وارداتی بودن و قیمت ارز بیش از حد معقول دستکاه فلزیاب هست

این فلزیاب ها راحت ترین و کم هزینه ترین نوع طلایاب هستند، آنها با کمک دو نوسانگر کار می کنند، یک نوسانگر برای تولید فرکانس رادیویی ثابت و نوسانگر دیگر برای تشخیص هرگونه تغییر در فرکانس ناشی از اهداف فلزی مجاور.

به طور مثال فلزات رسانای خوب، سیگنالی قوی اما کوتاه را به وجود می اورند. در این میان فلز اهن سیگنالی قوی تر از طلا ایجاد که دلیل سهولت یافتن اهن نسبت به طلا نیز همین امر است.

طلایاب و گنجیاب دو عبارتی هستند که برای توصیف دستگاه‌هایی به کار می‌روند که به شما کمک می‌کنند تا طلا و گنج‌های مخفی را پیدا کنید. این دستگاه‌ها در واقع نوعی فلزیاب هستند که برای شناسایی و جستجوی فلزات گران‌بها طراحی شده‌اند.

تکنولوژی مورد استفاده در این سیستم ها پیشرفته است و عملکرد انها به گونه ای است که مانند رادار بعد از برخورد با فلزات در زیر زمین، شروع به ایجاد یک تجسم از شکل فلز کشف شده می کنند و به اپراتور ارسال می کنند.

پیشنهاد شده است که فلزیاب گنجیاب طلای قدیمی در این مقاله ادغام شود. (بحث) پیشنهاد شده از دسامبر ۲۰۲۰.

فلزیاب ها با انتقال یک میدان الکترومغناطیسی از کویل جستجو به زمین کار می کنند، هر جسم فلزی (هدف) در میدان الکترومغناطیسی انرژی می گیرد و میدان الکترومغناطیسی خود را دوباره ارسال می کند.

آیا تا کنون فردی را دیده اید که با چوب فلزی بلندی به سمت شن و ماسه نشانه رفته و در کنار ساحل راه می رود؟ آنها همچنین ممکن است از هدفون متصل به چوب بلند فلزی استفاده کرده باشند. چیزی که آنها حمل می کنند یک فلزیاب است!

بوقی پالسی -آنتن راداری-اسکنر تصویری مگنتومتر- یون یاب+سوپرسنسور

بعد از تست دو ماه اول را تمرین کنید تا تمام جزئیات تنظیم و بالانس دستگاه را یاد گرفته و سپس به زمین برای کاوش بروید.

لذا، قبل از خرید دستگاه باید تصمیم بگیرید که از فلزیاب برای چه منظوری استفاده می‌کنید و نیاز دارید تا چه اهدافی را تشخیص دهید.

فلزیاب این تغییر چهت میدان در هر دو زمینه (دستگاه و زمین) باعث ایجاد یک میدان القایی در فلز به طرف دستگاه میشود. سپس سیستم کنترلی باز یک پالس دیگر میفرستد تا میدان مغناطیسی فرستنده ,میدان القایی فلز را شکار کند.

میدان الکترومغناطیسی فرستنده به اهداف انرژی می دهد تا آنها را شناسایی کند.

Report this wiki page