جی آر ای هوم ادیشن

Wiki Article

لذا در این بخش قصد داریم به بررسی معایب و مزایای آزمون به‌ صورت کاغذی نیز بپردازیم.

Analyze.com gives an extensive variety of analyze products that happen to be especially aligned with the GRE. This makes sure that you're finding out articles that immediately correlates with That which you'll encounter within the Test. With their exam prep strategies, it is possible to focus on the areas that make any difference most for you.

متقاضیان فارع التحصیل از دانشگاه های غیر دولتی و یا انتفاعی

توصیه می شود قبل از آماده شدن برای آزمون تافل، قوانین دانشگاه مورد نظر را بررسی کنید.

توجه داشته باشید که فایل­های صوتی این بخش می­توانند از انواع سخنرانی ­ها، مستندها و پادکست­ ها گرفته شده باشند.

درب حوزه­ امتحانی پس از زمان مقرر بسته شده و پس از آن حق ورود به حوزه­ امتحانی را نخواهید داشت و حتی در این صورت مبلغ پرداختی نیز عودت داده نخواهد شد.

در صورتی که هر دو مدرک مورد پذیرش باشد، باید با تفاوت های ساختاری این دو آزمون آشنا شوید تا ببینید در کدام آزمون ممکن است نمره بهتری کسب کنید.

این آزمون ترکیبی از انگلیسی آکادمیک و عمومی – مهارتهایی که در محیط کلاس و فراتر از آن لازم است (به عنوان مثال، کارآموزی و مصاحبه) را مورد سنجش قرار می دهد.

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!

سوالاتی که پرسیده می‌شود نیازمند سنجش و آنالیز دقیق است و به‌راحتی جواب آن‌ها مشخص نخواهد شد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

صفحه‌هایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند بیشتر بدانید مشارکت‌ها

آموزش زبان انگلیسی (رایگان) > آموزش ترفندهای آزمون تافل > ساختار آزمون تافل و هر آنچه که راجع به نحوه برگزاری آن باید بدانید!

ثبت‌نام آزمون خود را به روزهای مقاله کامل آخر موکول نکنید؛ چرا که زمان‌ ثبت‌نام محدود است و ممکن است فرصت ثبت‌نام را از دست بدهید.

Report this wiki page