قاب گوشی آیفون

Wiki Article

در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید.

شبکه تلفن همراه ای‌ای توصیه می‌کند کودکان زیر ۱۱ سال به‌هیچ‌وجه نباید گوشی هوشمند داشته باشند.

این نسخه در سری ۱۴ و ۱۵ از نظر دوربین، سخت افزار و البته صفحه نمایش به نسبت نسخه پایه‌ای برتری دارد و به نوعی مدل کوچک‌تری از نسخه پرو مکس به حساب می‌آید.

اپل اینتلیجنس بخشی از آیفون ۱۶ است که شامل چت جی بی تی، ساخته شرکت اوپن ای آی می‌شود که حالا به دستیار دیجیتال سیری این گوشی‌ها اضافه‌ شده است.

در ماه ژوِئیه، شرکت سامسونگ جدیدترین گوشی تاشوی خود، مدل زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ را رونمایی کرد.

کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند. به این نکته باید اشاره کرد که پایین‌تر بودن قیمت گوشی یا اقلام دیگر مانند تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا لپ تاپ به معنی تقلبی یا های‌کپی بودنشان نیست؛‌ بلکه قیمت گذاری کالاها به سیاست کالاتیک بازمی‌گردد که محصولات از برچسب قیمت منصفانه برخوردار باشند.

توییتر

تهویه کولر گازی و اسپیلت کولر آبی پنکه کلید و پریز لوازم جانبی برقی حشره کش و سوسک کش تجهیزات گیمینگ سیستم‌های آماده

درج آگهی رایگان فروش گوشی درج آگهی رایگان فروش تبلت گوشی های فروشی کاربران تبلت های فروشی کاربران درج آگهی رایگان فروش سیم کارت سیم کارت های فروشی کاربران تبلیغات در سایت اخبار و خواندنیها ثبت نام

پیت اچلز، استاد روانشناسی و ارتباطات علمی در دانشگاه باث اسپا که در مورد مسئله استفاده از صفحه‌ نمایش مطالب زیادی نوشته است، می‌گوید: «آنچه معمولاً فراموش می‌کنیم این است که استفاده از گوشی‌های هوشمند، فواید زیادی هم برای ما دارد.»

می‌دانید که دستگاه هوشمند شما از هر نوع و برندی که باشد حساس است و نیاز به مراقبت دارد. قاب گوشی آیفون حالا که اکثر موبایل‌ها نیز هوشمند هستند، محافظت از آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای اینکه این دستگاه‌های ضروری و مهم شما در اثر ضربات احتمالی آسیبی نبینند، حتما نیاز به قاب موبایل و محافظ تبلت، کیف  یا کاور موبایل دارید که نقش حفاظت آنها را بر عهده بگیرند.

این محصولات پس از خرید با سرعت بسیار بالایی برای شما ارسال شده و درب منزل تحویل داده خواهند شد.

همکاری

استفاده از رنگ‌های جذاب در کنار تصاویر زیبا حس خوبی را به کاربر منتقل خواهد کرد. انواعی از این محافظ‌ها با طرح برجسته تولید می‌شوند که علاوه بر زیبایی ظاهری تا حدی باعث ایجاد اصطکاک با دست شما خواهند شد؛ در نتیجه دستگاه از دست شما سُر نخواهد خورد.

Report this wiki page